میرزا
میرزا
هرچی گیرم بیاد for ever alone
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب: ترول,عکس جالب , عکس عجیب ,ترول زیبا,طنز,عکس طنز, توسط میرزا نوروز |

 



نظرات شما عزیزان:

خز
ساعت23:36---6 آذر 1391
این ترول در وصف احوالات من بود
پاسخ:این ترول در وصف خیلی از ماها است شما به خویش تن نگیرید


نقی
ساعت23:28---6 آذر 1391
انریکه خز شده
پاسخ:کی انریکه .بابا جدید بابا باحال . نه جون عمت یه خاننده معرفی کن که خز نباشه مثل اسم خودت


:D
ساعت23:09---4 آذر 1391
چه ساعت قشنگی گذاشتیدیگه چیکا کنیم دیگه ما اینیم .الگوی جوانان امروز .معرفی میکنم خودم (خودم می دونم تکراریه ولی حرف راست رو 1000با هم بگی بازم شنیدنیه)

هانی
ساعت12:43---4 آذر 1391
عالی بود. چرا دیگه اپ نمیشی ؟ عاشق پستاتم
پاسخ:دیگه چی کار کنیم دیگه ما اینیم همه عاشقمونن . اخه چه قدر محبوبیت .اخه خسته شدم ترو خدا دست از سرم بردارید


نازی
ساعت12:28---3 آذر 1391
واقعا همین طوره
پاسخ:پ ن پ اینو فقط برای خنده گذاشته بودم . یه چی بود دیگه مرض نداشتم که .البته شاید داشتم . نمی دونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.